måndag 6 april 2009

Jag har en liten Twitter som jag använder ibland. Nothing fancy. Tog ett tag innan jag förstod syftet med den, men nu är den ganska ... bra.
Lite lättare att komma med korta, men väldigt koncist, uppdateringar om vad jag sysslar med.

Den här kommer jag självklart att ha kvar, uppdateringar kommer nog ungefär lika ofta som förut. Men jag skulle nog gissa på att det kommer fler uppdateringar på Twitter.

Idag har jag hur som helst varit på arbetsförmedlingen, jag var yngst där och kändes som att jag var på ett senior-möte. Raija var där (!), ni vet den finska vikarien som alla fick att säga "PORRMASSIN!".. började bara tänka på franskan.. jag och Becki slog henne i franska. Vi var ändå rätt värdelösa. Men att snacka franska med finsk dialekt är helt enkelt dömt att misslyckas.

Det var väldigt informativt, men ack så tråkigt. MYCKET information att ta in.. tur att jag hade tagit mina Rosenrot, annars hade hjärnan kollapsat efter en kvart.

Träffade min morbror, min moster (+ hennes man och barn) igår!! De har ju påsklov där söderut så de hade kört bil hit upp. Morsan ringde när jag hade ätit och sa "Maddja och Paki är här, ska du komma förbi?" Haha. "Vafan har dom damp eller?" var min reaktion. "ja vi har ju damp hela högen"..
Det var trevligt att träffa dem i alla fall. Alltid roligt. :D Så jävla cp vi är, vi satt och pratade om Pakis sjuka sökning på YouTube "Squeezing pimple"... vi fick en väldigt DETALJERAD beskrivning precis hur det gick till och hur det såg ut... Huvva. Sen drog Maddja storyn om mongolid-muskos-klanen som röjde i Vyöni-by i mitten av 70-talet... (alltså hon, min andra moster och deras tafatta kusin Karin).
Det var helt vrickat och jag inser verkligen vars jag fått min tröghet och korta stubin ifrån. Haha.

Nåja.
Nu ska jag äta något hade jag tänkt.
Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Haha wtf^^ Lustig släkt~