söndag 12 april 2009

Så var glada påsken slut slut slut!
Det blev inge skoteråkning igår- men väl en heldag i Luleå! Jag unnade mig ett linne, jättecoolt på H&M. Käkade på Matstället. Deras kebabpizzor är helt jävla underbara!! Fyfan vad gott det var.
Sedan kom vi hem och åt påskbord (inte direkt såklart), det dracks öl och vi hade riktigt trevligt. Det pratades om att gå ut på krogen men de är ju kring 40 hela högen så de planerna lades ner när klockan närmade sig elva.

En riktigt trevlig helg! Så roligt att de kom hit och firade påsk med oss (min morbror och moster+familj), det är ju inte alltid vi träffas. Vi var i Turkiet med Paki (morbror) i höstas, men innan dess var det längesen vi träffades.
Så det var roligt! Men de har ju påsklov en vecka innan oss så på tisdag börjar allvaret för dem. Så idag var det bara att rulla hemåt.

Idag har jag bara degat, åkte hem och åt lunch osv. Skulle dessutom hem med bilen som jag lånade igår.
Cyklade (!) faktiskt hem idag! Premiärcykling för min del och jag kom faktiskt fortfarande ihåg hur man gjorde! Det var lite läskigt, men det tar inte många sekunder på sadeln så sätter allt igång av sig självt.

Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra till middag, ta en dusch och bara ta det lugnt.

Ajöken möken

Inga kommentarer: