fredag 10 april 2009

Har varit hem en sväng och umgåtts med knäppa släkten. Så skojjiga. Haha. Min tioåriga kusin pratar om flensost**, min morbror snackar (fortfarande!) om "sqeezing pimple" på youtube och min moster bara flummar på. Man har aldrig tråkigt i deras sällskap, det är en sak som är säker!

Jag har ätit alldeles för mycket. Särskilt godis och pizza (dock hemmagjord). Det sjuka är att det inte spelar någon som helst roll hur mätt jag är- jag äter ändå. Enbart för att det är så jävla gott. Det är ett sjukt beteende. Eller inte så pass allvarligt att jag skulle säga att jag har en ätstörning eftersom dessa svullanfall kommer med väldigt långa mellanrum och mellan dessa gånger äter jag relativt normalt. Jag är inte orolig, kanske lite över mitt förnuft men inte direkt min hälsa.

Nåja.
Svein ringde tidigare och ville åka skoter imorgon- vore så jävla kul att åka iväg med dem också. Det är liksom det bästa av två sidor- morsans knäppgökar (2/3 i alla fall) och farsans syrra + man.
Det är liksom... det är en underbar kombination, kan inte slå fel. Jag kommer nog ha ont i magen av allt skrattande. Det vet jag. ALLT kan komma på tal. Flensost som sqeezing pimple.

Det är ju bra att jag trivs med min släkt- det är inte alla som gör det.

Nä nu ska jag dricka vatten.
Ajöken möken!

1 kommentar:

purplerain sa...

Flens ost.. längesen jag hörde det ordet. Garv. Glad påsk.