måndag 27 april 2009

Jobbar och sliter.. Men en skön helg fick jag i alla fall!
I lördags blev det utgång, som planerat. Förfest hos Elin! Supertrevligt att träffa dem igen.
Sen drog vi ut på ICE, var inte ALLS så mycket folk som jag hade väntat mig. Positiv överraskning måste jag säga. Var skitroligt där, dansade tills fötterna blödde. Träffade Petter där också, min fina! :* Fick en bitch-blick av en brud, en utskällning av ett pucko, träffade gamla klasskamrater och höll mig relativt nykter! Helt riktigt perfekt kväll med andra ord.
Knallade hem kring tre och somnade inte många minuter efteråt. Petter stackarn sov ingenting så han terrorirserade mig lite grann och ställde frågor som han visste jag skulle säga "mm.." åt. Jag ska tydligen tatuera mig, pierca bröstvårtan och spela in en suspekt film... Vad djärv jag är när jag sover, eyh? Haha.
Igår åkte jag hem en sväng och firade Hannes som fyllde 11 år. Lillkillen har blivit en storkille. Fan vad gammal jag känner mig- lastgammal. Huvvaligen. Lollo & Svein o C:O var där också, kul att träffa dem. Jag befann mig inte direkt i mitt esse om man säger så. Jävligt sliten och dragandes på en sjua vodka och två cider liksom.. vad ska dom tro egentligen?! Till mitt försvar så är det Valborgsdrickat!! I helgen höll jag mig till cider..

Idag har jag jobbat och slitit, känns som att det varit en dålig dag- ändå har den bara flugit iväg. Hade några tråkiga moments när vi inte hade så mycket att göra. Men det överlevde vi också.

Nu ska jag samla kraft att cykla till Coop och handla. Det snöar lapphandskar ute så jag känner mig inte så sugen på det...

Ajöken möken!

Inga kommentarer: