tisdag 14 april 2009

If not for you

Jag kom in på utbildningen (butikssäljare vid Lärcentrum)!! Det ringde nån väldigt virrig tant till mig tidigare idag.
Jag: Hej det är Linnea?
Tanten: Ja hej Helena.. jag ringer... angående..... förlåt sa du Linnea?
Jag: Jaa...
Tanten: Jaha oj förlåt. Hej Linnea. Jag ringer från Lärcentrum och undrar om du är intresserad av utbildningen som startade idag- eller om vi ska ta in en reserv. Du var inte på introduktionen.
Jag: Nä, men jag ÄR reserv. Fick en blankett som jag lämnade in förra veckan, men eftersom ni inte hört av er så antog jag att jag inte kommit in.
Tanten: Jaha.. ojdå. Mitt misstag. Men du är intresserad?
Jag: Ja, självklart.

Virriga jäkla tant! Det visade hur seriösa de är där på Lärcentrum. SUCK. Nåja. Det var roligt att jag kom in i alla fall, jag hade ju nästan planerat det så det var skönt! Imorgon klockan tio kommer jag infinna mig i skolbänken igen.. Lite pirrigt är det, men det kommer nog gå bra. Är lite orolig eftersom jag egentligen är en estet liksom. Administration och sånt därnt får andra sköta. Men det kommer nog gå bra som sagt. Jag är ju jävligt envis :D

Det var allt jag hade för idag!
Ajöken möken

Inga kommentarer: