tisdag 24 mars 2009

Tidsfördriv

Brukar du komma i tid: Ja.. eller jag är alltid för TIDIG.
Vad hade du i din mun senast: Det var nog en grogg det.
När mår du bra:
För det mesta faktiskt numera!

Hur känner du dig nu: Lite seg, men ändå pepp. Jobbig kombination.
Kan du laga mat: Det skulle jag säga att jag kan, ja!
Vad tycker du om fötter: Huvva..
Är du smart: Ibland så!
Vad har du på dig: Strumpor och ett linne. Sexy.
Vad saknar du: Sommar!!
När och varför grät du senast: I fredags, såg en sorglig film..
Var det pinsamt att svara på det: Haha.. va... xD Nä!
Hade du en bra kväll igår: Hmm.. ja den var väl helt okey.
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk, eller allra helst kaffe.
Vad ska du göra i sommar: Har inga planer faktiskt.
Är du nöjd med ditt liv: Nja, skulle vela ha ett jobb.. jag kämpar..
Vad vill du jobba som: Det vet jag inte riktigt ännu...
Vad i livet ångrar du: Jag orkar inte ödsla energi på att ångra saker.
Är du musikalisk: Njaa.. beror väl på vad som menas. Jag sjunger inte rent eller spelar instrument. Men jag tycker om musik!
Vad gör du imorgon: Tvätta.. jippie...

Din första
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Elin
Första priset: Det var väl nån spring-tävling eller nåt.
Första sporten du började på: ..hmm.. jag provade på typ allt. Gymnastik kanske?
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Tältsemester i Sverige
Första konserten: Petter här i Boden.. ;P
Första kärleken: Fredrik tror jag!

Favoriter:
Filmer: Komedi, romantik och drama.
Tvprogram: Desperate Housewives
Musik: Massa..
Drink: Drink? Sprit? xD Grogg!
Kroppsdel (på kille): Händer och ansikte.. kroppen i det stora hela..
Sport: Innebandy & fotboll
Plagg: Mysigt.
Bok: Paulo Coelho- Cid floden Piedra satte jag mig ned och grät. Phew lång titel. Men väldigt bra!

Just nu:
Äter du: Ingenting, men snart chips!
Dricker du: En grogg
Ska du: Dra igång ett avsnitt av Desperate Housewives! YEEEY!!
Lyssnar du på: Ventilationen
Väntar du på: .. att Petter ska komma.. tror jag?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Hm.. Kan faktiskt inte välja..
Kramar eller kyssar: Båda!
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Armar
Busig eller lydig: Haha, vad menas? xD Lydig låter tråkigt så jag säger väl busig då..

Inga kommentarer: