torsdag 12 mars 2009

nu har jag sett alla avsnitt som sänts med desperate housewives. VAD SKA JAG GÖRA NU?? paniken kommer..
jag har tankat några filmer som plåster på såren, häh.

mötet igår på lärcentrum gick inte så smidigt som jag hade velat. kortfattat så blev det inget plugg. blev väldigt besviken eftersom jag verkligen hade sett framemot det, det första jag känt "yes vad härligt!" för på väldigt länge. men nåja. tydligen gick det igång en handels-utbildning 15e april som jag funderar på att anmäla mig till. det gör det säkert enklare att få jobb inom den branschen. jag hoppas ju på jobbet jag sökt på indiska!! vore en dröm att jobba där!
nåväl.
jag har varit lite lågmäld hela dagen igår och även idag pga det där. var lite som ett slag i ansiktet faktiskt. men det är ingen idé att deppa ihop för det, jag kan ju börja plugga till hösten. jag sökte i alla fall naturkunskap b och lite andra kurser som jag ska läsa upp betygen i bara. får se om jag kommer in och kommer jag in så får vi se om jag tackar ja. vet inte riktigt var jag kommer befinna mig då. kanske bor jag kvar, kanske inte. man vet aldrig. men söka kan jag alltid göra. man kan alltid tacka nej!

ikväll sitter jag bara och degar. har ätit kyckling och ris i min ensamhet. haha. nä. men det är väl ganska skönt ändå. fast lite tråkigt att vara själv.

äh. skit samma.
jag ska äta salamimackor och titta på film. hoppas petter kommer sen. saknar honom redan! :(

oh well. det var allt för idag!

AJÖKEN MÖKEN!

1 kommentar:

Anonym sa...

Anders höll på att skratta ihjäl sig..GG Galne Gunnar, det är ju 100 år sen den affären fanns. Jag menade Dollar Store. Garv!