tisdag 10 mars 2009

Jag har precis tankat hem tre avsnitt av Desperate Housewives. De tre följande efter det som var idag. Det var SÅ spännande.
Jag sitter lite i valet och kvalet hurvida jag ska se eller inte... det är ju liksom lite grejen att vänta en heel vecka innan man får lite mer ledtrådar om hur det ligger till... I-landsproblem javisst!

Börjar känna mig ganska trött så det kanske bli sängen istället, hoppas Petter kommer hit snart.
Imorgon ska jag upp kring nio. Skönt att komma upp i tid. Kommer visserligen kännas som VÄRSTA sovmorgonen eftersom jag vaknade klockan sju idag. Haha. Men sovmorgon är alltid skönt!

Blir promenad med Patric imorgon också, härligt! Det behöver jag verkligen. Känns som att en promenad skulle göra gott!

Nu ska jag runda av här, en kort liten uppdatering och gnällning (av i-landsproblemet).

I'm out!
Ajöken möken

1 kommentar:

Anonym sa...

Har verkligen försökt komma på vars jag köpt dem. Men kan inte. Troligtvis GG. Tänk att jag som har gjort så många fina krulor 1000 tals. Tycker att det är roligt att köpa krukor. Hoppas att du hittar några fina.