fredag 13 mars 2009

JA!! jag har åter fått hopp i min tillvaro! det har ploppat upp i annonsbladet (eller vad fan den heter) att de ska ha en "handelsutbildning" på lärcentrum, med start i mitten av april! ÄR DET INTE FANTASTISKT?!! det första jag ska göra på måndag är att ringa och boka en tid med "min" syo och anmäla mig till kursen! den är på tio veckor och GUD så underbart! det borde ju vara meriterande att ha läst grunderna inom handel i alla fall. bättre än ingenting, right?
det var mestadels distansstudier, men 10 dagar skulle man befinna sig på lärcentrum. är väl säkert genomgångar/föreläsningar eller nåt sånt. redovisningar kanske.
det är ju alldeles perfekt! nu är jag glad och optimistisk igen!!
jag har även sökt jobb igår, bland annat som glassbilschaufför, haha! det vore ju också underbart att få köra glassbil, right? nu var det till sommaren, men ändå! det vore skojjigt.

nu känns det mycket bättre faktiskt.

ikväll ska jag bara dega och har inga speciella planer egentligen.
imorgon vet jag inte ifall vi skulle fira min fasters man som fyller 40, eller hur det blir. men sen blir det i alla fall party @ patric's place! that's fooo shoo! nåjaa..

det var allt för idag!
ajöken möken

--
correction. kursen är på 20 veckor! ÄNNU BÄTTRE!

Inga kommentarer: