måndag 2 mars 2009

Nu har jag fått upp mina hyllplan och fått in böcker och annat tjoffs på dem. Äntligen!
Nu fattas "bara" en soffa, tv och tv-bänk. Ringde om en på Blocket, men det var en spekulant på den redan. Synd för det var ett klipp, 500 spänn för både 32" tv och bänk. Jävlar!!
Oh well.



Vet inte riktigt vad som händer ikväll, vi får allt se. Jag ska duscha nu i alla fall, eller på 45 minuter ungefär, då den där snubben skulle ringa ifall den andre inte var intresserad av tv:n.
Så ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag hade tisdag idag- hade sett framemot Desperate Housewives, men jag får nöja mig med Design: Simon & Tomas och Project Runway.

Ringde och bokade tid hos läkaren också, blev först den 16e men det får duga. Jag var ju där 16e december, så det är väl exakt två månader då. Nä, tre för böveln. Äsch!
Oh well. Nu ska jag dricka vatten. Är törstig som en gnu.

Ajöken möken

Inga kommentarer: