måndag 2 mars 2009

MAMMA MIA


Martin tittade förbi en sväng och GUD vad vi har skrattat. Jag tror jag inte har skrattat såhär mycket på väldigt väldigt länge. Herrejesus.
Vi har sett "Mamma Mia!" också. Riktigt bra film faktiskt.

Det är lite pinsamt att erkänna att jag faktiskt tycker om musikaler. Jag menar- jag tycker om Moulin rouge, jag gillade Sweeney Todd och nu Mamma mia! Jag kan inte längre förneka det faktum att ... att... jag gillar musikaler. Inte lite pinsamt va??! Vad kommer härnäst, dansband?? Leende guldbruna ögon har jag förälskat mig i just dina guldbruna ögon så blå kan de aldrig mer bli!!!
Nä. Tyst nu.

Vi tittade också på youtube, Martin och jag. Vi såg det officiellt ROLIGASTE någonsin på youtube. HERREGUD vad vi skrattade. (HÄR)
Sen åkte vi på en raggartur med bilen (hehe) i Heden, Trångfors och .. Hampis. Där ikring. Jag har ingen koll, men som tur var hade Martin det!
Sen såg vi klart Mamma Mia!, skrattade lite mer och skrattade ännu mer. Jag är helt slut. Som vi garvade! Haha.

Nu vill jag bara att Petter ska komma så jag får pussa förlåt till honom. Jag behövde en RIKTIG skrattkväll, sluta tänka på allt som varit i helgen och bara ha ROLIGT. Riktigt jävla roligt. Jag behövde det verkligen, TACK MARTIN! ;) HEA HEA HEA!!

Nu ska jag dricka en himlarns massa vatten, min hals är helt slut efter allt skrattande.
Ajöken möken!

Inga kommentarer: