lördag 14 mars 2009

den här dagen måste jag säga har varit både bra och dålig. mest dålig.
jag vaknade och kände bara på mig att det skulle bli en skitpissbajsdag. varför det skulle bli det kan jag inte säga, men det kändes så i kroppen bara.
så det hela började med att jag var dum och orättvis mot petter. vilket jag har tänkt på nästan hela dagen. jag sa förlåt och han sa förlåt, men ibland krävs det mer än ett förlåt, eller hur? förlåtet är en bra bit på vägen, men det räcker inte alltid ända fram.
sen duschade jag, åkte till örnäset (mah old hood!) och firade min fasters man som fyllde 40. jeeeesuz, han är gammal nu alltså. jösses. det var trevligt, vi fikade och pratade. alltid lika roligt att träffa dem, så det var trevligt i alla fall.
åkte till willys och handlade, jag handlade bra och nödvändiga grejer så det var också bra. åkte hem och åt pizza, det var bra och gott. kom hem hit till lägenheten och kände bara hur allt negativt bara sköljde över mig. återigen kan jag inte förklara detta negativa, men jag fick bara en väldigt väldigt negativ känsla i hela kroppen.
jag gick i alla fall till patric, vi sprang till coop en snabbis och sen hem till honom. tittade på melodifestivalen. men jag kunde inte koncentrera mig. det var som om JAG var utanför min egen kropp på nåt sätt. jag kände mig väldigt... konstig. var nog inte så social och pratglad. satt mest och funderade på... ingenting egentligen. samtidigt som jag var helt tom i skallen så var jag helt full av skit.
på vägen hem kände jag mig tung. väldigt tung i hela kroppen. nu där jag sitter vill jag bara skrika rätt ut, få lätta lite på trycket. det är lite så det känns. som att det är något som trycker inifrån (inte bajs).
som en vattenballong ni vet? dallrig..

nu ska jag fylla på min vattenballongsbody med vatten. hoppas på en bättre dag i morgon.
ajöken möken.

Inga kommentarer: