lördag 28 mars 2009

Earth Hour!

Idag är det lördag! Två år sedan vi var i Stockholm, lite drygt tre år sedan vi var i Umeå på Umeå Open och lite drygt tre år sedan Mollan dog. Tiden går så oerhört snabbt så jag blir rädd! Det är nästan inte roligt längre så snabbt tiden går.. Huvva.

Jag ska strax åka till min farbrors stuga och sitta ute i solen och mysa. Familjen skulle bara äta, så skulle de komma förbi här sen. Skönt att komma ut en sväng! Umgås med familj/släkt.

Petter är i Finland idag, han åkte kring tio. Första gången han är utanför Sveriges gränser, ska bli spännande och höra vad han tyckte om utlandet ;) Haha. De skulle förbi IKEA så jag beordrade honom att köpa värmeljus åt mig. Hade varit roligt att följa med, men vi får åka dit någon annan gång bara. Vi har ju tid på oss, inte som att vi har viktigheter att göra eller så. He.

Jag är så jäkla trött, vi sov väldigt dåligt i natt, vaknade kring 4 och var sedan vakna till nästan halv 6. Blir en tidig kväll ikväll hoppas jag.. Blir nog inte att nattsudda alltför länge.

Ikväll är det Earth Hour, 20:30-21:30! Det får du/ni som läser inte glömma! Viktigt viktigt.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: