lördag 28 mars 2009

En lista lånad av Lina!

♥ Om dig


Namn: Linnea

Smeknamn: Lino, Linko.. Lino är väl vanligast. Ja, sen säger mamma "Guli".
Piercingar: Öron
Tatueringar: Nein
Längd: 162 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg:
Brun
Önskar du att du bodde någon annanstans:
Ibland
Tycker andra att du är attraktiv:
Jag vet inte, fråga dem
Vilket shampoo använder du:
Just nu Head & Shoulders. Men det är olika.
Din största fobi?
Höjdskräck, clowner..

♥ Din första

Operation:
Jag vet inte om det räknas när jag drog en tand som liten, jag blev sövd i alla fall. Så det räknas nog.
Första piercingen: Öronen
Första priset: En cykelhjälm tror jag. <- HAHA! Jag vann också en xD En sån där röd och ganska ful..
Första husdjuret: Katt, Isa.
Första kärleken: Fredrik, på dagis!


♥ Just nu

Äter du:
Inte nånting alls, är ganska sugen på pizzan i kylen dock..
Dricker du: Drack vatten för ett tag sedan.
Ska du: Göra listan klart, sen ska jag väl äta lite kanske.
Lyssnar du på: Tvn i bakgrunden
Tittar du på: Det här
Har på du på dig: Mjukisbyxor och ett linne

♥ Din framtid

Barn:
Jaa! Gärna 2. Inte fler och inte färre.
Giftemål: Det får vi se.
Karriär: Förhoppningsvis
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Det beror väl på i vilket sammanhang. Men jag får väl säga båda ;D
Kortare eller längre: Jag är nöjd med hur lång jag är, men Petter är ju längre så jag får väl säga "längre" då.
Snygg mage eller snygga armar: Armar! Fast inte nån Magnus Samuelsson, sjukt osnyggt.

♥ Har du någonsin

Kysst en främling:
Inte en .. total.. eller vänta. Jo en snabb puss tror jag. Fast det var inte en TOTAL främling så nej.
Brutit ett ben: Nej, men en spricka tror jag.. eller nånting.
Rymt hemifrån: Haha. Ja många gånger.
Krossat någons hjärta: Jag hoppas inte det.
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ah
Gråtit när någon dött: Jaa..

♥ Tror du på

Gud:
Jag vet inte. Kanske. När jag var liten bad jag till Gud när Hannes låg på sjukhuset och han blev ju frisk så jag vet fan inte. En högre makt, men inte nödvändigtvis Gud.
Mirakel: Självklart, titta på Hannes.
Magi: Njää, det är bara visuella lurerier ;)
Himlen: Näe
Kyssas på första träffen: Jag vet inte, känns det bra så.
Änglar: Näe.

♥ Senaste

Film du hyrde:
Shit jag minns inte.. var nån med Martin.. Brudens bäste man?
Film du köpte: Oj, det minns jag inte.
Låten du hade på hjärnan: Minns inte. Då får jag den säkert den på hjärnan igen XD
Personen du ringde: Morsan eller farsan
Tv program du tittade på: Tyra Banks Show
Personen du tänkte på: Martin, han var i en tidigare fråga ;P

♥ För eller emot

Långdistansförhållanden:
Funkar det så är det ju bra.
Utnyttja någon: Emot.
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

♥ Favorit

Mat:
Morsan spagetti och köttfärssås eller gulasch och pasta~ mmmh!
Låt: Finns så många, men just nu är det The Pogues- Love You 'Til the End
Sysselsättning: Umgås, softa.. sova.
Dryck: Vatten, mjölk, kaffe
Film: Hm.. Amelie får jag väl säga. Den är superbra. Men det finns så många. Den film jag har sett flest gånger är nog Robin Hood. Den kommer alltid ha en plats i mitt hjärta

♥ Har du nånsin

Gråtit över en pojke:
Ja
Ljugit för någon: Ja
Blivit arresterad: Nej
Varit i slagsmål: Jaa. haha

♥ Antal...

Gånger du varit kär:
Riktigt kär- en.
Gånger ditt hjärta brustit: En gång då det var riktigt jävligt.
Hjärtan brustit på grund av dej: I dunno.
Personer från grundskolan du har kontakt med: 2-3
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Inte särskilt många alls faktiskt. Morsan är emot såna där "födelsedagsfiranden" och sånt.
Ärr du har på kroppen: Hur många som helst. Till och med i knävecken.

♥ Senaste

Bok du läste:
Alkemisten av Paulo Coelho
Personen du fick mail av: Reklam-grejs.
Personen du fick sms av: Petter
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: Chips/läsk på Coop (vi skulle på bio, okey???)

♥ Övrigt

Vad har du gjort idag:
Inte alltför mycket.. tvättat ansiktet med kallt vatten så jag ska vakna till...
Var det kul: Nje
Hur tidigt stiger du upp: Idag blev det tidigt.. annars... mindre tidigt.
Gillar du att slåss: Ibland. Haha
Vad ska du göra ikväll: Jag har ingen aning. Dega bara. Har varit en jobbig vecka.
Är du seriös: Jadå. Ibland så.
Var har du ont: Ryggen.. jag sitter som ett s just nu..
Använder du hårspray: Väldigt sällan, det sliter så på mitt hår :/
Kan du stå på händer: Nej.. haha. Sist landade jag MITT på huvudet. Ajj..
Favoritserie: Desperate Housewives. SATC.
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Egentligen inte så jättemycket, men vissa saker kräver ketchup så jag säger väl ja.
Är du glad nu: Jag är för trött för att tänka efter.. men jag antar det.
Var du glad igår: Njee.. inte så värst kanske. På kvällen var jag det när vi var på bio. Det var en blandad dag.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nee
Stockholm: Är en underbar stad på sommaren
Göteborg : Har aldrig varit där så jag har ingen uppfattning om det.
Kan du sjunga: Jo, men inte så vackert :D
Spaghetti eller makaroner: Makaroner, det funkar till allt.
Ett land jag helst vill besöka: USA, Grekland, Ryssland.. Ja.
Ska inte bli skoj: Orkar inte tänka på nåt nu.
Sparar till: Ingenting speciellt, eller ja, möbler och sånt.
Pålägg som gäller: Ost, ost, ost och salami.
Dagens dryck: Vatten

Inga kommentarer: