måndag 16 mars 2009

Har sökt den där handelsutbildningen idag, "butikssäljare". Tanten där på Lärcentrum verkar alltid ha en pessimistisk syn på det mesta. Jag kommer dit helpeppad "JAG VILL SÖKA DEN O DEN UTBILDNINGEN". Det enda hon säger är liksom "JaAaa... Det KANSKE kan gå ... men du vet att...." blablabla. Gääh. Men nu är den sökt i alla fall och jag håller tummar och tår att jag kommer in. Vore verkligen helt perfekt.
Jag var hos läkaren också först av allt, betlade 150 spänn för att få reda på provresultat. Fittigt. Jag som har VERKLIGEN ont om pengar. Det är helt sjukt. Nåja, men det gick bra där i alla fall. Stooor skillnad motför förra gången jag var där.
Efter jag varit där så åkte jag till Arbetsförmedlingen och skrev in mig, sen till Lärcentrum och sen till soc. För att ha varit och flängt så mycket idag så känns det inte som att jag fått direkt resultat. Irriterande.
Nåja. Jag hoppas det löser sig, paniken börjar komma hur fan jag ska klara mig.

Det var allt för nu.
Ajöken möken.

Inga kommentarer: