torsdag 26 februari 2009


Vad heter ni? lino o pete
Hur träffades ni? hur.. ja. ptja. vi började prata på internet sen träffades vi.
Hur länge har ni varit tillsammans? fyra månader och.. tre veckor
Är ni förlovade? nejje
Bor ni ihop? näe
Har ni barn? näe. bara spöket nicke.
Har ni haft sex? inte för att någon har med det att göra men : jaa!
Har båda körkort? jag har körkort.
Isåfall, vem kör bäst? jag antagligen. jag är bäst <3

Kommer du ihåg er första kyss? hm. jo det gör jag!
Vem sa "Jag älskar dig" först? pete
Vem är äldst? jag!
Vilka stjärntecken är ni? jag är stenbock o pete är tvilling. enligt stjärnorna är det en riktigt dålig kombination. haha
Vem fyller först på året?: I DO! :D
Vem är längst? piiiiit
Vem sjunger bäst? hm. jag sjunger kasst så jag får väl säga piiit
Håller ni i handen på stan? ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? jaa det gjorde vi
Vad har ni gemensamt? massa.
Blev du kär i första ögonkastet? kär- nej, men attraktion kanske.
Har ni någon speciell låt? hmm.. jag tycker att blondie-heart of glass är våran låt, tack vare heja björn. haha. men coldplays skiva x&y har en speciell plats i mitt hjärta! :D
Har ni stora framtidsplaner? nicke, villa, vovve.. haha. nja inte SÅ stora kanske.
Har ni gråtit i varandras armar? jag har gråtit ialla fall..
Har ni varit utomlands tillammans? nein.
Vilket är ert bästa minne? hmm.. mitt bästa minne måste vara... hm. nä jag vet inte. har inget direkt speciellt så faktiskt. varenda dag är ett minne! ;D

Vem lagar bäst mat? hmm.. jag!!!! (VÅGA SÄGA EMOT)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? äter, softar, tittar på beck/wallander, jag somnar och petter tittar klart.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jaahadå
Vilka är din partners snyggaste underkläder? hah. inga alls? xD hshshh
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? mnja. 3 km kanske. haha
Blir du lätt svartsjuk? JAA jag är det i alla fall. rätt ordentligt. men jag jobbar på det ... :P
Brukar ni bråka? det händer väl, inte något allvarligt. men tjaffs kanske. jag är ju rätt tjurig.
Ringer eller SMS:ar ni mest? sms:ar. jag hatar att prata i telefon.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? händerna! ögonen kanske. lillrumpan! :D
Brukar nån av er prata i sömnen? näe, det tror jag inte.

Inga kommentarer: