onsdag 25 februari 2009


OH! jag glömde ju säga att jag fått svar från simon o tomas!! ni vet, de som har programmet Design Simon & Tomas på trean??? MINA STÖRSTA IDOLER. No kidding.
jag frågade dem om de hade compact-living tips och visst hade dom det! SÅ jäkla roligt att de svarade på MIN fråga i DERAS blogg!
"[---]...do not have lots of little things, it does not make a place seem bigger.
If for example you have a large collection of:
1. Trolls
2. Straw Pigs
3. Other horrible things " Haha :D "trolls". så jäkla rolig.

oh well. jag gick genast ner i källaren och tittade om de tagit bort hänglåset, men icket. alltså kunde jag inte rensa min minimala lägenhet.. bugger!!

nu tittar jag på en dokumentär om en VÄLDIGT liten kille. tyvärr har jag redan sett den. jag börjar ha sett de flesta dokumentärer som går nu ... sen är det en dokumentär om en tjej som testar alla möjliga skönhetskurer. lite spännande faktiskt. (den har jag inte sett heller!!) de allra roligaste dokumentärerna är de allra sjukaste. som igår när det handlade om män som tänder (sexuellt) på bilar. de hade SEX (jepp!) med bilar. hånglade med den (slickade på dem alltså) och satte in snasen i alla möjliga hål... haha. det var faktiskt lite sjukt. en av gubbarna stod o smekte bilarna "oh, you're so beautiful! my darling.." jag satt bara och var helt chockad. det finns tydligen böjelser för alla.. som en av killarna sa "det finns säkert de som tänder på brödrostar också". det är väl antagligen sant. finns allt möjligt att tända på.. men de är ändå saker liksom. det är värre (tycker jag) då att vara pedofil eller nekrofil. där handlar det liksom om människor. men "bilknullarna" .. de känns lite mer oskyldiga. låt de ha sina fetischer liksom. haha.

nåväl. nu ska jag dricka en liter vatten- snart börjar grey's anatomy! yey.

ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Oh, häftigt faktiskt ;D Visste inte att man kunde ställa en fråga till dem.