torsdag 26 februari 2009

Förlåt

Här kommer ytterligare en lista. Förlåt. Men jag tror faktiskt inte jag har gjort den här. Please forgive me :(

Början.
Namn: Linnea
Msn: Jaa
Lunar: Jaa.. Haha. För nostalgisk för att ta bort den.
Ålder: 20!
Födelsedatum: 890117
Stjärntecken: Stenbock
Bilddagbok: Jeej

Tonåren.
Hur gammal är du: Jamen 20 sa jag ju..
Hur tycker du att du har det hemma: Nice. Lite tomt, måste köpa en soffa snart. Åh..
Har du bra självförtroende: Njo, det har jag väl. Vissa dagar åteminstone.
Kan du lita på dig själv: Nää..Jag lovade att jag inte skulle köpa nåt onyttigt- gissa vem som har godis nu då? :(
Är du nöjd över dina bröst: Jadå
Är du nöjd över din rumpa: Njooaa..
Hur tycker du att ditt liv är: Det är bra just nu.
Har du ett bra liv tycker du: Ja. Se föregående fråga. Dumbass!
Vill du ändra på något i ditt liv: Jag vill få en syssla.
Berätta vad: Doh. Lyssnar du inte eller?
Är du nöjd över din kropp: Jovars.

Något du vill ändra över din kropp: Na. Bli lite mer vältränad kanske möjligen. Fast ingenting jag orkar ta tag i nu XD Promenader får räcka.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Inte så någon hör, men i min skalle kan jag nog tycka det ibland.


Kärlek.
Har du någon kille: Jaa :*
Gillar du någon nu: Ja!
Tycker du om när en kille rör vid dig: Haha. Jo. Petter :*
Är det okej att en kille gör det: Ja, men bara Petter. Annars blir jag aaarg.
Måste han fråga innan han gör det: Haha men va..
VÅGAR du att han gör det: Va.. det var ologiskt?
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: Haha.. Ja
- din rumpa: Ja
- ditt könsorgan: Meh vad är det för jävla frågor! Arsle!

Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Jag har Petter :*
Trivs du tillsammans med någon kille: Petter :* Men Patric, Martin, Kenny, mina bröder, min farsa (ibland) så jadå. Jag trivs med killar (även om den sista är en gubbe xD)
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: Meh. Det vet man väl först efteråt. Kan ha varit kort men underbart, eller långt och TERROR. Vet man väl inte i förväg heller. Pucko!

När en kille gör slut, blir du ledsen: Ja, antagligen.
har du haft mer än 5 sexställningar: Haha men vafan..

Vänner.
Har du bra vänner: Självklart. Annars skulle jag inte kalla dem vänner.
Du tycker om att va med dina vänner: Jaa. Antagligen?
Har du många vänner: Faktiskt inte. Men jag har fått de bästa!
Vad heter dina bästa vänner: Meh. Det vet dom.
Vad heter din allra bästa vän: -

Inga kommentarer: