onsdag 25 februari 2009

Sol! ~


Oh vad härligt! Det är strålande sol idag också!
Jag ska minsann knata hem till Fagge en sväng! Skulle eventuellt skjutsa David till Luleå imorn- han ska göra teoriprovet (önska honom lycka till nu!!). Saknar honom faktiskt xD Vi träffas ju aldrig numera känns det som. Det roliga är att han faktiskt verkar GLAD när han ser mig. Haha. Som när jag träffade honom på bussen förra veckan. "MEN HEJ! Ska du heeeem? :D:D:D"
Men det är roligt. Hannes är också alltid jätteglad när jag kommer och han är som en liten svans under hela tiden jag är hemma. Men det är ju klart, vi har alltid varit tighta så det är väl tomt antar jag. Visst bråkar vi precis som alla andra syskon, men vi har ändå haft ett tight band känns det som.
Nåväl.
Känner att jag har ont i skallen så en promenad skulle nog vara bra för mig. Så får jag dricka kaffe när jag kommer hem ;) Snylta lite. Jag har faktiskt slut mjölk här så det är lika bra... Hehe..

Nä. Här blir inga barn gjorda höll jag på att säga men.. hehe.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: