tisdag 24 februari 2009

Ett tidsfördrivande test

Vad har du för slags byxor på dig?
trasiga pyamasbrallor med snobben på. (jag har haft dem sen femman! jag är stolt)

Har du någon pojkvän?
ja :*

Är du kär i någon?
klart jag är!

Vilken färg är det på dina trosor?
dom är vita

Dina bästa killkompisar är?
petter är den allra allra bästa

Har du någon lillebror?
jag har två, nönö!

Har du en svart mobil?
jeoo

Om du fick vilken skådis som helst, vilken skulle de då vara?
nää.. vill inte

Din favorit släkting?
haha vadå favoritsläkting... xD

Har du datorn på ditt rum?
jeee i min lägenhet

Skulle du någonsin kunna byta bort din pappa mot någon annnans?
HAHA. nae!

Vad tycker du om sex/samlag?
det är braaa.. haha. jo men det är det ju. med rätt person.

Har du någonsin grovhånglat med någon som INTE var din kille?
grovhånglat.. usch vad äckligt det lät. men näe

Har du blivit vådltagen någon gång?
nej. peppar peppar

Den töntigaste killen du nånsin haft är..?
haha.. jag har honom nu ;) men han är MIN tönt.

Har du någon allvarlig sjukdom?
njaa.. nä. inte direkt.

De åtta som betyder mest av dina vänner är ..?
de som betyder mest är petter, lina, marina, martin.. jeo.

Har du en låtsas pappa?
nee bara en riktig

Har du en låtsas mamma?
nee.. inge fake här inte


Har du klätt av dig inför någon av dina killar nån gång?
haha.. näää! jo.

Har du varit otrogen?
nä hujedamig

Har du msn?
yeee

Vad heter ditt ex?
hm beror . näe. schhh...

Vem är din största fiende?
haha mig själv kanske.

Är det slut på frågor nu?
ah. det här var väl den sista

Inga kommentarer: