tisdag 3 februari 2009

Random lista

Vad heter du?: Linnea W Isaksson
När fyller du år?: 17e januari
Hur lång är du?: 163 cm
Vad väger du?: 56 kg ungefär
Vad har du gjort idag?:
Vaknade efter nio och tog emot låssmeden, sen när han åkt åt jag och Petter frukost, sen skjutsade jag honom och jag åkte hem till Fagge. Var där och chillade till 18 typ och åkte hem med papa. Sen har jag varit hemma och tagit det lugnt, städat undan lite och gjort käk.
Vad ska du göra ikväll?:
Jag ska bara se TV och sova antar jag.
Saknar du någon just nu?:
Hm. Lina saknar jag och sen saknar jag mormor en himlarns massa.
Röker du?: Joo :/
Dålig vana?
Rökningen.
När fick du senast en present?:
Kring min födelsedag.
Vad har du för planer till helgen?:
Jag har inga direkta planer faktiskt.
Vem pratade du med senast?:
Min faar
Är du blyg?:
Ohja. Det är jag.
Tre av dina sämsta egenskaper?
Jag är fruktansvärt envis, svartsjuk och jävligt kort stubin. Haha.
När kräktes du senast?:
Shit det minns jag inte. Tror det var i somras?
Vilken låt lyssnade du senast på?
Adiam Dymott- Miss You
Har du sovit i din egen säng inatt?:
Jeo
Har någon annan sovit i din säng inatt?:
Ja, Petter! :*
Har du glasögon?:
Joo, men de används inte så ofta som de borde..
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag?: Ja

Vad tycker du är äckligt?:
Det finns mycket. Men svamp är riktigt äckligt. Mögel, höjder och sprutor är inte heller alltför roligt.
Vad såg du senast på tv?:
Någon läskig dokumentär om nån indier.
Vad har du för intressen?:
Har väl ingenting man kan kalla intresse egentligen. Inte så att jag håller på med nån sport eller så. Men jag gillar att umgås, musik, film och bara softa. Favoritmat?: Finns så mycket! Men pizza är en klassiker. Eller mammas spagetti och köttfärssås!
Vilka färger på kläder undviker du?
Vitt. Det är inte alltför roligt tycker jag. Smutsar alltid ner det..
Vilket år i ditt liv har varit bäst, och varför?
2008, utan tvekan. Jag blev kär, jag tog studenten, jag åkte utomlands och jag tog massa massa chanser!
Vad köpte du senast?
Hmm... det minns jag inte faktiskt. Petter köpte cigg, för mina pengar. Gills det?
Vad åt du senast?:
Makaroner och köttfärssås.
Hur känner du dig just nu?:
Uttråkad och jag har ont i ryggen.
Vanligaste färg på dina kläder?:
Svart
Kan du laga mat?:
Det beror helt på. Basic-grejer kan jag. Men blir det för komplicerat blir jag galen.
Vad pluggar du?:
Nada!
Är du aktiv i skolan?:
Jag har varit det, ja.
Har du någonsin haft ett jobb?
Feriearbete åt kommunen. Sen har jag inte haft något annat.

Inga kommentarer: