onsdag 4 februari 2009

idag när jag mådde som sämst och var som allra mest trött, tittade jag mig i spegeln. en trött människa tittade tillbaka på mig. hon hade svarta ringar runt ögonen, såg minst sagt ut som en tung narkoman. jahapp. det var väl jag det där då. roligt.

.. en bra sak är att jag har fått tillbaka min lust att söka jobb och min energi framförallt. det är där felet har suttit, det har varit så mycket annat att jag helt enkelt inte kunnat förmå mig själv att söka jobb.
men nu känner jag alltså "NU JÄVLAR". jag vet inte vad det beror på. att jag fått ta det lugnt ett tag? slippa stressen. att jag flyttat? jag vet inte riktigt.
ska väl kanske börja titta lite smått på arbetsförmedlingens hemsida. bara det att jag verkligen avskyr arbetsförmedlingen, det är verkligen ARBETSFÖRNEDRINGEN. de är helt jävla inkompetenta. jag kände mig inte hjälpt på en enda punkt. värdelöst.
jag ska klara det själv. utan dem.
om jag inte får jobb vill jag plugga. vad vet jag inte. men det ska jag också titta upp. i sinom tid.

ajö

1 kommentar:

Anonym sa...

haha älskar det där arbetsförnedringen haha!.. vad bra att du lad emärke till tvålen ; )