torsdag 26 februari 2009

nä om jag skulle ta och försöka knåpa ihop ett seriöst inlägg då. jeo.

petter åkte härifrån strax efter tolv tror jag.. halv ett kanske. så jag satt och degade. sen hoppade jag in i duschen och åkte sen till dollar store. handlade ilte nödvändigheter. åkte hem och drack kaffe. träffade familjen. david klarade teorin idag! GRATTIS.
åkte och handlade på coop, lovade mig själv att inte köpa choklad. men jag är en svag själ och föll för trycket från min feta sida. fyra stycken plockchoklad, ni vet 4 för en 20:a? det är inte BRA. det är väldigt strategiskt att de placerat dem vid kassan. jävla skit. jag var dessutom VRÅLHUNGRIG. min kära mamma har lärt mig att aldrig handla när man är hungrig. men jag bröt det. skyll mig själv. jeoop.
sen diskade jag äckel-högen som var här. duktigt! gjorde lite middag, men jag åt först choklad. INNAN middagen. det får man! underbart att bo själv ;)
sen åt jag makaroner och köttfärssås, sen till efterrätt en liten chokladbit. nu känner jag mig fetare än fetast. ser ut som att jag är gravid i femte månaden. men vem fan bryr sig? jag känner mig lite smällfet och skulle gärna sätta mig på en träningscykel, placerad i en bastu, försöka bränna bort alla kalorier. men så går det om man handlar hungrig. jag får väl kanske gå på promenad imorn. kanske. om jag orkar.

nu tittar jag lite halvt på the mentalist. den är riktigt bra faktiskt!
hoppas petter kommer snart. saknar mig bebi :* jag var sur och grinig imorse så jag har lite dåligt samvete. får pussa lite extra på honom när han kommer! min gosis.

nåväl. slut på puttinuttet.
nu ska jag KANSKE (kanske) pressa en till chokladbit.

ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Åh, fick dåligt samvete då jag på två dagar har smällt i mig en stooor marabouchoklad. Det var bara så jävla gott :'D Men nu ska jag bli duktig o hålla mig till... lördag för då blir det tårta. Fan XD