måndag 16 februari 2009

min och petters alla hjärtans dag var väl egentligen inte det klassiska "alla hjärtans dag"-firandet. vi körde vår style- wallander och deg i sängen.

egentligen har jag inte gjort särskilt mycket alls. igår kom mor o far förbi och hämtade mig. så åt jag hemma, drack kaffe och chillade. sen gick jag, mor, far och maja hem. fast de följde mig bara till röda torget (rönnbäcks typ). kallt som faan var det. men jag hade ordentligt med kläder så det var bara ansiktet som frös! bra linnea!

planerna för idag gick väl lite halvt i stöpet. jag och petter skulle upp kring elva. men det gick ju inte. vi hade ställt både mitt alarm och hans alarm. men vi sov vidare. typiskt. vaknade halv ett i alla fall. petter flög upp ur sängen "upp NU!!!" haha.
vi ska till optikern på en stund, äntligen ska han få glasögon! det råder inga tvivel om det. halvblind är han..
sen måste jag handla lite också. suck. boka tvättstuga måste jag komma ihåg. jag börjar få slut på underkläder. ååh. drömde inatt att jag hade egen tvättmaskin. vilken dröm det hade varit. suck.

nåväl. nu ska jag sminka mig och göra mig i ordning.

ajöken möken

Inga kommentarer: