lördag 7 februari 2009

alla prioriterar vi olika här i livet. familj, jobb, vänner, sig själv ...
jag prioriterar CHIPS framför att få tag på mina vänner, min familj eller min pojkvän.
jag skrev i förra inlägget att jag (iofs var det bara kanske) skulle gå till konsum och fylla på mitt kort till telefonen. men näää då snöade det och det var kallt och jadda jadda jadda.
men så fick jag ett OÄNDLIGT sug efter chips. "konsum har öppet fortfarande, det går snabbt att knalla dit" åkte snabbt igenom min skalle. raskt på med kläderna, mössa och vantar. inte en tanke på att det blåser svinkallt ute och är halv snöstorm. chipsen skulle jag ha! haha. jag är allt bra rolig ibland. hoho.

jag tänkte lägga in en bild på mitt fantomen-projekt. jag började igår och är långt ifrån färdig! det jobbigaste har jag gjort, skissen. nu är det bara det roliga kvar!

jag lägger även in en bild på hur det ser ut just nu här. gardinerna är uppe! se så mycket mysigare det blev.
det ska upp en fönsterlampa där också, men annars börjar det bli relativt färdigt! (åtminstone i den där vrån av ... rummet.. hehe)



tittar på melodifestivalen just nu och caroline af ugglas gick precis vidare! yay! det var bra, hon var den enda jag tyckte var bra faktiskt.

snart kommer petter också.. min finis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt du får det. Uggla var min favvo med.