tisdag 27 januari 2009

tidig morgon. alldeles för tidig för fröken isaksson här framför skärmen.
skjutsade hannes till b-näs på fiolträning. jag var allt annat än kvittrande glad framför ratten. men det är väl en tjusning i det också tror jag. kanske?
men jag skyller på att klockan inte ens var halv nio och att jag inte fått mitt kaffe. det funkar alltid. men oftast är det faktiskt så det är! kaffe gör underverk! apropå kaffe så tror jag minsann det är klart nu. blev tyst i köket och den där UNDERBARA doften smiter sig in i min nyvakna näsa.

såja. nu har jag en kopp här bredvid mig. det var trevligt. snart blir jag en människa igen.

mina planer för idag ser ut som följer:
hämta hannes på b-näs klockan 13:00.
knalla till vårdcentralen så jag är befinner mig i dess väntrum 15:00.
(knalla hem)
käka middag.
åka till lägenheten, ta med det sista: mattor, stereo, min tutanchamun-plansch och ... inget mer. sen knåpa där resten av kvällen. förhoppningsvis sällskap av martin!

det var allt jag hade för nu. min hjärna är inte riktigt vaken ännu.
ajöken möken

Inga kommentarer: