tisdag 27 januari 2009

åhgud jag är helt slut. åkte till lägenheten och fixade lite! effektivt av mig va? har faktiskt gjort bort det allra tråkigaste, diskningen och städningen av köket. torkade ur skåpen (utvändigt och invändigt) och diskade alla grejer som skulle in i skåpen. phew! det var en del.
jag inser nu hur jäkla mycket saker jag har! större delen har jag fått av mormor, så det var lite vemodigt att packa upp det faktiskt... men det gick bra och snabbt. jag är ju effektiv ;)
packade även upp lite små-pjotter. det är ju det som är det roligaste! vet inte var jag ska ha allt bara, vet inte vars fan allt fick plats i mitt lilla rum :P haha.
men det börjar ta sig nu!
imorgon kommer sängen, då flyttar vi också garderoberna så töms ju MASSA säckar och påsar. sen måste jag hänga upp tavlorna jag har, en spegel i hallen o lite sånt.
måste köpa en badrumsmatta också märkte jag. det var väldigt tomt och tråkigt på golvet. men det får jag fixa sen.
först och främst måste jag ha dasspapper (fick en nödrulle av morsan, haha) och ett diskställ. hmm.. är det nåt mer? nje. jo! gardinstänger. uh. sen en bokhylla och lampor. så det var väl en del ändå. haha. men det fixar sig. det är ju inte SÅ akut ändå.

nä nu ska jag dricka kaffe. snart ska jag till vårdcentralen också, måttligt nervös. usch.

ajöken möken

Inga kommentarer: