måndag 19 januari 2009

tack marina för presenterna! jag ska strax kladda på masken ;) ska bli underbart skönt!

vi var och fikade på opalen idag, gott men ganska dyrt. tur att jag inte fikar alltför ofta. uh. 62 jävla spänn för en laxmacka (gött!) och en latte. rena rama jävla rånet. fyfan.
satt och pratade i en o en halv timma ungefär. sen bestämde vi oss för att börja bege oss. så kom marina med den brillianta idén att vi borde åka till skolan (jo!) och hämta våra grejer från formen. tack och lov hittade vi våra saker! de var nerpackade i flyttlådor hullerombuller. rena turen att vi hittade dem!
äntligen fick jag tag på min "fruktbarhetsgudinna". var lite bitter över att den var borta, jag tyckte om den. ska visa den vid tillfälle!

imorgon är det D-day. THE DAY. håll tummarna vid elva-snåret! då blir jag KLAD.

nu ska jag hoppa i duschen (inte ordagrant) och kleta ansiktsmask!
ajöken möken

(OH! fick min sex and the city box idag! underbart!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod:) hoppas den är bra!