tisdag 13 januari 2009

Spotify!


jag är så himlarns glad! petter lyckades fixa så jag fick ett account på Spotify! helt otroligt. man kan söka på nästan vilken musik som helst och sedan lyssna gratis. göra playlists o allt möjligt! tack baby! :* nu slipper jag gorma med att försöka förstå hur nedladdningsprogrammet fungerar och få tag på "bra" torrents eller vad det heter. ni ser ju?

imorgon är det fika med hanna. ska bli riktigt trevligt! har inte träffats sen.. oktober tror jag. herregud. skämmes! det är ju pinsamt. jag älskar att fika med henne, sitta och prata i flera timmar om det allra mesta! vi har varit "bästisar" sen dagis. hajjar ni? sen dagis!! vi har hängt ihop ett tag alltså ;) vi har haft våra bråk, vi båda är JÄVLIGT envisa, men det slutar alltid med att vi blir vänner igen!
sedan kan det gå, precis som det gjort nu, månader förrän vi träffas men när vi väl gör det är det precis som om hanna och linnea är 10 år igen! så skönt att det är så. vi babblar på som fan båda två, vi har så jävla mycket att säga. hon är verkligen en av få jag kan sitta och snacka med i telefon också i en timme. annars avskyr jag ju att prata i telefon. det är lite roligt det där!

idag kom zara och krister hem med lilla milly också! hon är så söt den där lilla krabaten! imorgon tänkte jag titta på en liten present åt den lilla också. när jag lika är på stan, liksom. åh vad roligt! äntligen får jag köpa bebisgrejer! haha. (LUGN PETTER: INGEN BEBIS ÄN)

det var allt jag hade att säga idag. jag är riktigt trött så det blir en tidig kväll ikväll känner jag.

godna... hej då! :P

Inga kommentarer: