fredag 9 januari 2009

jag och petter firar tre månader idag! kan tyckas vara en fis i rymden för det finns ju vissa andra (lina & patrik t.ex) som varit tillsammans mycket längre än så. men för oss är det en stor grej. eller egentligen inte, vi hade båda glömt bort det. det var petter som, när han i morse, tittade på mobilen och frågade "duu, är det inte våran månadsdag idag?". haha. nåväl.
egentligen är det väl inte en sån stor grej kanske. tre månader. "ett halvt halvår" som jag sa imorse. men det är ju en bra bedrift egentligen. det har varit tre bra månader! tre fantastiska månader om jag ska vara ärlig. det är bra. älskar dig sötisnosis :*

ikväll blev jag bjuden på fest hos en gammal vän. men jag vill nog inte gå, behandlar man mig så som han gjort så tycker jag inte att jag ska utnyttjas. bara för att han visslar ska jag inte komma, efter att ha struntat mig i över ett år liksom. nje, det är fan inte värt det.
jag ska vara hemma och äta chips och dipp, läsa aftonbladet+ smaskig bilaga. njuta av livet.

nej, jag och petter kommer inte spendera vår tre-månadersdag tillsammans. han ska lana med grabbarna. fast det gör inte så mycket (nej det är inget som jag bara säger). ska bli rätt skönt att känna mig fet och onyttig, bara sitta still. själv.
vi får träffas på söndag när han är klar med dom där fjosserierna.

nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan hugga in på chipsen!

hej!

1 kommentar:

Lina sa...

Shit, gick det över ett år! O.O Fan vad skabbigt av honom med tanke på det som hände. Verkar som att han tror att han kan få vad han vill, när han vill :S

Lol, fjosserierna ;D