tisdag 6 januari 2009

jag har fixat bloggen nu. igen. jag tröttnar så snabbt. ny layout, nya bilder osv.
nu känner jag dock att jag har fått till det rätt bra. (ett tag i alla fall...)
titeln på bloggen ("love minus zero") är ju egentligen min hyllning till bob dylan- förutom petter så är han faktiskt mannen i mitt liv! vore han inte typ 67 bast så skulle jag gifta mig med honom. om han var ung och friade till mig dvs.
hur som helst- love minus zero. oerhört vacker låt, oerhört vacker titel. den passar väldigt bra tycker jag. det är så det känns. love minus zero liksom.
bob dylan platsar helt klart där bredvid titeln. (man kan verkligen SE hur jag blir galen av att se honom- dylan himself blir lite generad.. humor!)

nu ska jag spraya lite i min tilltäppta näsa och smörja den med lite salva. det smärtar!
godnatt!

Inga kommentarer: