söndag 18 januari 2009

Helgen har varit ganska bra faktiskt. Inget speciellt egentligen, eller vänta! Jag fyllde ju faktiskt 20 år! Grattis till mig.
Nu är jag alltså vuxen. Jahaja. Ingen tonåring längre. Snart kommer 30-årskrisen och allt som tillhör den, sen 40-årskris, 50-årskris, sen pension, sen dör man. Haha.

Nä. så illa är det inte. än.

gårdagen var helt okej. åt på ming, myste här hemma, käkade tårta och så. sen åkte jag till petter en stund och sen åkte vi hit och sov. så sjukt mysigt. känns som jag är helt nykär igen, iofs är jag ju rätt nykär, men verkligen heeelt nyförälskad. jag och petter kramas hela tiden. även i natt vaknade vi flera gånger och vände oss om och låg och bara kramades. så himlarns mysigt!

vi snackar om att åka till finland också, eller torneå. köpa lite billig sprit. fast mest är det väl för den roliga grejen, en mini-roadtrip. en liten förberedelse för vår trip till stockholm ;)

uh. jag har ingen aning om vad jag ska skriva. har inte alls något roligt på lager. känner mig inte så bitter idag så det är väl därför antar jag. haha.

ajöken möken!

Inga kommentarer: