fredag 16 januari 2009

Har varit och hälsat på hos Zara och Krille i deras nya hus. Fick ju självklart träffa lilla Milly också! Åh vad underbart söt hon var, helt otroligt. Så liten också, nog visste jag att nyfödda var små. Men SÅ små?!! Hon var ändå helt normalstor bebis, ca 4000 g och 51 cm. Tänk då jag som var 49 cm och vägde endast 2800 g!! Vad liiiten jag måste ha varit!
Jag fick hålla Milly också en stund, gud så underbart. Fast jag satt ju och var spänd mest hela tiden, ville ju inte skada henne xD Blev rätt slut i armarna efter ett tag. Men hon sov som en liten.. ja, bebis. Väldigt lugn och snäll. Hon sov under hela tiden vi var där! Verkligen jättesnäll!

Nu tänkte jag bjuda på en fräsig lista ;) Har säkert gjort den 15 ggr innan, men det är bra tidsfördriv. Sitter och väntar på Let's Dance :D

(IMORN FYLLER JAG ÅR. GLÖM INTE ATT GRATTA!!)

HAR DU:
En bästa vän: Ja, det har jag.
Haft ett seriöst förhållande: Jo, är i ett just nu.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Hmm. Jo, det kan man väl säga.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nja. Inte KÄR, det dröjer.
Fått ditt hjärta krossat: Jaa..
Haft ett one night stand: ... nja.
Skrikit åt en lärare: Nä, jag går iväg om jag blivit arg på lärare.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Hm.. näe det tror jag inte.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha. Ja det har jag faktiskt gjort. Eller iaf vart jag har VARIT.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja, mormors pärlhalsband. Jättevackert!

DAGENS:
Klädsel
: Jeans, t-shirt och munktröja.
Smink: Lite lite mascara.
Frisyr: Smutsigt hår, uppsatt i toffs.
Låt: Har inte lyssnat på någon musik idag faktiskt.
Vill ha: Chips och det fick jag :P
Sjuka: Ingen alls. Vad jag vet.
Drog: Kaffe då möjligtvis.
Saknad: Petter såklart. Saknar honom ständigt.
Köp: Handlade en massa stuff med farsan på ICA idag.
Godis: Lite lysmelkar :P
Attityd: Lite trött
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: "ouff.."

FÖRSTA:
Bästa kompis: Elin!
Bil: Mårran såklart ;)
Kärlek: Fredrik på dagis. Haha.
Husdjur: Det måste ha varit Isa-poo. Våran katt.
Semester: Hm.. tältsemester antar jag.
Jobb: Feriearbete åt kommunen. Det sög.
Köpta skiva: Hm.. den jag köpte själv.. tror det var typ Britney Spears av någon outgrundlig anledning.
Piercing: Öronen
Konsert: Stefan Sundström när han spelade på Snabelhuset här ;) HAha.
Fylla: Med Lina :D (MINNS DU?)

SISTA:
Personen som smsade dig:
Farsan
Personen som du kramade: Petter
Peronen som ringde dig: Marina
Personen som du ringde: Mamma
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: Idag till Petter
Alkoholdrycken: Vin
Bilfärd: Idag
Filmen du såg: Brudens bäste man
Gången du grät: Igår. Petter skrämde mig xD Haha.
Måltiden: Gröt och mackor.