måndag 26 januari 2009

fyfan vad trött jag är.
jag har flyttat grejer hela dagen känns det som, men egentligen är det bara nu under eftermiddagen vi har kört.
men fy vad trött man blir.
jag har tömt ut hela rummet, det är alldeles alldeles tomt! känns väldigt sorgligt. alla mina fina buddha-statyer, min antika ölflaska, mina ljuslyktor och min döende blomma är allt borta. det är så tomt! hujedamig. känns ganska tragiskt att det nu kommer vara ca 12 grader istället för mina 20 där ute. det har ju ändå varit mitt rum. MITT RUM. min frizon. kommer alltid vara lite nostalgiskt att gå dit ut.
nåväl.
det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten nu. men vi har ju bara lassat in kaschar och lådor hullerombuller så det är väl inte så konstigt. imorgon måste jag städa som en toka och sen börja plocka ur lådorna lite grann.
däremellan ska jag skjutsa/hämta hannes samt ta mig till vårdcentralen. men det ska nog gå finnemang. hoppas jag! roligt också att få pyssla där i MITT NYA HEM. hihi.

tomt att sova själv i natt. alldeles tomt i rummet. ty fusan.
men på onsdag flyttas sängen till lägenheten! HIHI! då gäller det ;)

nu ska jag göra nåt annat. typ se sex and the city och äta nåt ... ätbart.

over n out fuckers!

Inga kommentarer: