fredag 5 december 2008

when i grow up, i wanna be a star i wanna be famous...!!

Usch
, aldrig trodde jag väl att jag skulle ha en Pussycat Dolls-låt på hjärnan. Men nu har det otroliga hänt. Jag sitter och sjunger den där biten om och om och om igen. Försöker låta så där SMOKIN' som dom låter, men jag lyckas inte fixa den där imagen som dom har i mina långkalsoner. Teheehhah..


Petter åkte ut till Bredåker igår så jag fick sova själv i natt. Somnade inte först fyra-halv fem. Jobbigt jobbigt jobbigt. Kände hur kroppen somnade men inte jag. Så jävla sönderstressad.
Nåväl. Snart ska jag till läkaren så förhoppningsvis hittar dom nåt fel.
Petter misstänker adhd, men det gör väl inte jag riktigt ;P Hahaha..

Ikväll ska jag till Petter och äta massa massa choklad. Så jävla gott. Ska trycka i mig tills jag somnar. Fan vad underbart. :*:*:*:*:*:*:***

Inga kommentarer: