onsdag 3 december 2008

Gårdagen blev ganska slö men ändå jävligt skön.
Gick hem från Petter kring två och var hemma kring halv tre. Satt och degade sedan hela kvällen. Såg Ugly Betty och Desperate. Som alla andra i Sverige ;)
Gick sedan och la mig kring halv elva. Var sjukt jävla cp-trött. Men såklart kunde jag inte sova. Det är så sjukt jävla irriterande. Ångest och sömnlöshet är INTE en killer-kombination! Låg vaken till tre-halv fyra. Fan vad jobbigt när man dessutom är skittrött och verkligen vill sova!
Tydligen har det inte att göra med att jag saknar Petter heller, för hos honom hade jag också skitsvårt att sova. Annars brukar jag alltid somna före honom, men nu var det hans tunga andetag jag fick lyssna till halva natten!
Jag tänkte köpa lite Rosenrot på den där hälsobutiken, det ska vara bra har jag hört. Kanske hjälper mig att slappna av lite osv. Förhoppningsvis!

Ikväll ska jag till Martäään. Jag har värsta presenten! Hoho. Fyndig är vad jag är! ;) Han kommer bli glad, det VET jag.
Vet inte om jag ska gå till Petter sen. Jag hoppas det. Saknar honom! Min bäjbi.

Hörs!

Inga kommentarer: