måndag 29 december 2008

var på storheden idag med petter. kom iväg lite senare än vad vi planerat, men det gick bra ändå. men jäklar vad folk det var. sa till petter "får jag inte en hjärnblödning nu så är jag fan odödlig, då klarar jag allt" jag överlevde, utan hjärnblödning och hjärtattack! måttligt stolt!
vi var på on/off, petter köpte sin ipod och jag köpte ett minneskort och väska till kameran. sen var vi förbi rusta och köpte lite stuff such as deo, hårspray, cd-fodral, cola och petter köpte ett ps2 spel.
snacka nöjd kille, han var helt extatisk hela vägen hem! lillisen!

sen jag kom hem har jag bara softat.

var iväg med morsan på ett.. ehum, uppdrag. haha. spännande, spännande..

nyårsafton ska visst spenderas med petter! yay! jag hade ställt in mig på att vara hemma med morsan och farsan, inte lika yay....
nä, slut på idéer.

ajöken möken

Inga kommentarer: