tisdag 30 december 2008

drömde massa hemskt i natt, usch.
det var som om jag var med i en thriller. det var jätteöverdrivet, blod överallt och helläskig stämning. sen när jag vaknade var det som om känslan fortfarande satt kvar och jag blev skiträdd för petter som låg bredvid mig och sov. helt jävla sjukt. usch. jag hatar såna där drömmar, särskilt när känslan sen sitter kvar även efter man vaknat.

klev upp kring ett, mötte upp patric och gick på stan en sväng. jag skulle försöka hitta en jacka. men det var väldigt väldigt utplockat, mest kärringjackor eller typ i strl 46. sen hittade jag inte riktigt någon som jag tyckte skulle passa mig heller. nåväl. det är vardag här i boden. hittar aldrig vad man letar efter.
eller jo! jag fick ju tag på ett diadem i alla fall, och hårfärg. ska nog färga ikväll tror jag. eller om jag gör det imorgon, vi får se.

imorgon är det nyårsafton- sista dagen på året. herregud vad snabbt det har gått allt.
ett helt år har passerat sen vi firade förra nyårsafton hemma hos lina. helt sjukt. det har hänt massa massa massa. bra och dåliga saker.
men jag ångrar ingenting jag har gjort- det är nog bra. man blir bara bitter, det är ju inte som att man kan göra saker och ting ogjorda.
sen har jag ju faktiskt träffat petter också! det är nog det absolut bästa som hänt. det är det bästa som hänt. utan tvekan.
det brukar slå mig ibland- tänk om jag stannat kvar i stockholm? då hade jag förmodligen inte träffat petter.
tänk om jag inte åkt till stockholm överhuvudtaget? hade jag träffat honom ändå?
... fast det är ingen idé att tänka så, som sagt. det är som det är. ödet kallas det.
någonstans var det nog alltid planerat att vi skulle träffas, lära känna varandra och bli tillsammans.
den underbaraste av själar jag känner till. den finaste av människor.
han är det bästa jag har!

nåja.
nu vill jag nog äta. har inte ätit sen middagen igår, då åt jag ganska lite också. är inte hungrig numera. vet inte riktigt vad det är. måste skärpa mig.
får se om jag orkar göra nåt, det måste jag nästan. känner mig ganska matt och trött. tror det är för att jag slarvat med maten.

så. that's all for now.
ajöken möken

Inga kommentarer: