tisdag 9 december 2008

Tröööött som en apa är jag. Ont i skallen pga sömnbrist.
Var hos Becki en sväng igår, lagade tacos och tittade på TV. Roligt att träffa henne igen, det var längesen! Idag skulle hon KÖRA (!) själv (!) till Strömsholm. Hujedamig. Hon är inte klok. Kvalar till Globen med brutet knä, kände ingen smärta när knät bröts och kör ensam (!!!) till fucking Strömsholm. Shit. Jag förstår henne inte. Haha. Men då är hon mongo också.
Nåväl.
Gick och la mig ganska direkt när jag kom hem, jag var så jäkla trött. Somnade kring tio och vaknade sen vid ett och kunde inte somna om. Typiskt.. Låg vaken till fyra och snurrade, svintrött.

Klev upp relativt tidigt idag i alla fall, kring tio. Så kanske jag går och lägger mig och även somnar (och sover!) tidigt ikväll.
Jag har inte sovit en hel natt på flera veckor. Nu har jag en liten aning om hur småbarnsföräldrar känner sig.

Idag firar jag och Petter två månader! Hih. Förhoppningsvis ska jag knalla dit (eller han hit) ikväll.
Älskar dig snötnos! :*

Inga kommentarer: