tisdag 9 december 2008

Åhh.. jag är så trött. Jag sitter och grinar för jag är så trött. Min hjärna är slut, min kropp är slut.. Ingenting fungerar som det ska.
Jag överreagerar på allt.
Farsan frågade om jag var ute länge med Maja i skogen- jag börjar gråta (?). Det var inte otrevligt eller någonting, men tydligen var det vad som krävdes för att jag skulle bryta ihop.
Jag får för mig att Petter ska dumpa mig bara för att han inte svarade på ett sms jag skickade. Helt jävla knäppt.
Jag vet fan inte hur länge jag orkar med det här, jag behöver sömnen. Jag har ett stort behov av sömn och får jag inte den sömn jag behöver så är det klart att ingenting fungerar.

Linos önskelista:
- En god natts sömn.
Snälla tomten?

1 kommentar:

Patric sa...

Svar på det du skrev i min blog;
Ja, haha. Blomkvinnan sa att orkidéer överlever bäst hos folk som vansköter dem, haha. Så mina lär ju blomstra utav bara fan. XD Jag vattnade blommorna igår... När jag var på sista blomman så kom jag på att dom redan hade blivit vattnade i blombutiken. :) Så då hade jag hällt ett glas vatten extra i varje kruka. XD Vi får se hur det går... Ska bli spännande. :'D