måndag 8 december 2008

"Jag ska nog gå och lägga mig tidigare idag". Bollocks. Bloody bollocks. Inom två minuter har klockan slagit tre och jag sover inte. Än mindre ligger jag i min säng och försöker sova. Det går jävlart inte. Tänkte försöka vara vaken hela natten faktiskt. Det är ju inte så länge egentligen.
Vill inte sova bort hela morgondagen :/ Lär ju vara DÖD imorgon, men då kanske jag somnar i tid.
Vore bra om jag gick och la mig åtta på kvällen och sov till typ tolv sen. Haha. (Ja, jag skulle kunna göra det..)
Nåväl.
Känner mig inte så trött nu, bara jäkligt uttråkad. Jävligt kallt ute är det också, hade det inte varit så jävla kallt så hade jag tagit en promenad. Känns som att det vore en bra idé. Men INTE i kylan. Som Emil i Lönnebergas farsa skulle sagt: "Nån måtte får de va!"

Nu måste jag springa på toa, sen kanske jag drar igång en film.. eller en serie.. eller nåt annat. Vi får se. Ousch vad tråkigt. Kommer säkert somna på soffan i ren tristess. Taha.

Hehe. Jag och Hannes.
Snygga va? :D

Inga kommentarer: