onsdag 10 december 2008

sparar till: ingenting speciellt egentligen.
väntar på: att jag ska ha nog med energi att ge hunden mat och gå med henne.
önskar du var bättre på: hm. skaffa energi? :P
senaste personen du pratade i telefon med: farsan
senaste personen du fick e-mail av: det var från facebook tror jag, eller att patric hade kommenterat mitt inlägg här.
senaste låten du lyssnade på: (Ghost) Rider In the Sky med Johnny Cash
senaste personen du fick brev av: kommunen
senaste gången du var utomhus: idag
senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: hm.. det var nog igår tror jag
senaste saken du köpte: jag minns inte, det var kanske tacos med Becki-
vad har du gjort idag?: umgåtts med petter, träffat marojna o martin. softat.
var det kul?: det var trevligt.
ord du missbrukar: typ, liksom, svordomar.. hm..
brukar du svära mycket då?: yes
vad har du på dig just nu?: jeans, t-shirt och tjocksockar
när var du senast riktigt full?: hmm, somras tror jag.
är du homosexuell: neh
blir du bra på kort: det beror på.. oftast inte
när och varför grät du senast: igår, jag var trött och .. ja, massa saker.
är det lätt att ”få dig”: njöää
vad funderade du på inatt?: petter
vad gör du på internet?: surfar runt
vad borde du göra nu?: ge maja mat och rasta henne
varför gör du det inte?: det är ansträngande och jävligt kallt ute
har du haft sex med någon utan att veta dennes namn?: nein
har du tvångsttankar?: jaa, ett par stycken
har du fobier?: livrädd för clowner och grävskopor, höjder.
har du fått sms idag?: njaaää jo


01.Fullständigt namn: Linnea wilhelmina isaksson
02.Din ålder: 19
03.Födelsedag: 17e januari
04.Syskon: david 18 och hannes 10
05.Hårfärg: mörkbrun
06.Ögonfärg: blågröna
07.Längd: 162
08.Skostorlek: 37-38

Förhållanden
01.Vem är din bästa vän? pete, marojna, lina, martin kenny.. det är de närmsta
02.Har du en pojkvän/flickvän? ja, pete :*
03.Hur länge har ni varit ihop? 2 månader igår!
04.Hur långt var ditt längsta förhållande? det jag befinner mig i nu
05.Vem kysste du senast? pete

Grejer
01.Vad shoppar du helst? jag shoppar inte, men h&m har bra kläder. men det är olika. där jag råkar springa på nåt snyggt.
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? i öronen
03.Hur många skor har du? herregud.. måste räkna.. 15 par
04.Hur många par byxor har du? men shit.. 20 kanske? inte vet jag
05.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? det tror jag verkligen inte

Favoriter
01.Färg: svart
02.Mat: så mycket, kan inte välja
03.Killnamn: petter såklart ;D hah.
04.Tjejnamn: Irmelin, det ska min unge heta!
05.Ämne i skolan: det var historia
06.Klädesplagg: mina lois-jeans. skitgamla och nötta, men himmelskt sköna!
07.Sport: innebandy och fotboll
08.Musik: jag lyssnar på allt
09.Fras/mening/uttyck: shit happens
10.Raggningsreplik: haha raggningsreplik. det var kul.

Har du någonsin...
01.Snusat? ja
02.Rökt? ja
03.Hoppat bungyjump? nej
04.Brutit mot lagen? ja
05.Slagit någon? jaa
06.Nakenbadat? ja
07.Varit kär? ja
08. Varit hemligt kär? nja, kär o kär
09.Börjat gråta för att få som du vill? njo, när jag var liten då
10.Snattat något? ja, smågodis på ica

Extra grejer
01.Tar du droger? händer
02.Vad använder du för schampoo? det där.. head&shoulders. det luktar gott
03.Vad är du mest rädd för? att bli dumpad, sårad eller att någon nära mig ska dö
04.Vad lyssnar du på just nu? tv:n
05.Vilken bil skulle du vilja ha? jag är nöjd med mårran
06.Vad läser du? Flyga Drake, minns inte vad författaren heter
07.Vem fick du senast SMS ifrån? dadde
08.Har du nån dold talang? njä
09.Vem beundrar du? många

Beroende av:
Vad har du ätit idag?: hårdmackor och lite stekt pannkaka
Glädje just nu?: petter
Irritation just nu?: det är kallt ute
Senaste låt du hörde?: jag har sagt det, johnny cash (ghost) riders in the storm
Vilka hårfärger har du haft?: alla möjliga
Brukar du äta frukost?: nja
Vad gör du om helgerna?: samma sak som jag gör om vardagarna
Gillar du att få uppmärksamhet?: mjaaeeää
Husdjur: ja, hunden maja
Har du mest skivor eller filmer?: jag har ignen aning
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: jag vet inte
Hur många timmar sover du på en natt?: just nu är det inte alltför många
Beskriv dig själv med ett ord?: slö
Vem betyder mest för dig just nu?: pete, familjen, vännerna.
Föredrar du att vara singel?: nä
Är du upptagen?: ja
Senaste hångel?: hångel låter äckligt
Är du nöjd med dig själv?: nja
Senaste program du såg på?: laguna beach är nu
Senaste film?: hmm jag minns inte
Vad var det senaste du sa?: "jaja"
Vem vet mest om dig?: marojna eller pete
Hur dags gick du och la dig igår?: vid ett två kanske
Har du fler kort på dig själv än vänner?: haha jag tror det
Har du bra minne? nej
Vad ska du göra ikväll? hm, gå till pete tror jag. kanske, annars ska väl softa bara.
Brukar du se ner på andra människor?: jo :)

Inga kommentarer: