tisdag 2 december 2008

Jag hade den värsta av drömmar i natt.
Jag och Petter var någonstans, minns inte var men det var inte här i Boden. Så började jag helt plötsligt strula med hon från Ugly Betty, Daniel Meades syster. Vad fan heter hon? Äh, skit samma.
Så kommer Petter och är helt "Vad håller du på med ?!", jag blir skitsur och skriker åt honom "försvinn, jag gör vad jag vill". Han börjar dra i mig, men jag blir bara skitförbannad.
Sen när han hade gått och lagt sig i nån säng som fanns där, så kom jag på liksom "vad fan håller jag på med?!". Blir skitledsen och börjar gråta och allt. Springer till honom som ligger där på sängen och är skitledsen. Så ligger vi båda två där och gråter. Jag var så jävla ledsen och förstod inte hur jag ens kunde tänka tanken.
Sen börjar Petter jiddra om att han skulle "hämnas" genom att ligga med sitt ex. Fan vad hemskt det var. Fy fan.
Jag har varit ledsen hela dagen pga det här. Förstår inte varför, jag har ju aldrig någonsin ens tänkt tanken på att jag vill vara med någon annan än Petter. För mig finns ingen annan! Jag älskar honom såsom jag aldrig älskat någon förut.
Hoppas verkligen inte drömmen hade någon betydelse. Kanske ångest att jag kommer göra det? Eller att han kommer göra det? Fan, jag skulle inte kunna leva med mig själv om jag gjorde så där. Fan vad hemskt. Usch.

Skönt att det bara var en dröm.

1 kommentar:

mimmsaan sa...

haha, vilken jävla dröm ^^