måndag 1 december 2008

Fan vad jobbigt. Jag börjar bli sjuk. Känner mig konstig i halsen och i kroppen. Faan.

Hade skitsvårt att sova igår. Såklart. Gick och la mig kring halv ett någon gång men somnade inte först halv fyra-fyra. Jag hatar det. Usch. Men det är för att jag inte har Petter vid min sida! Jag lovar, det är därför. Jag älskar att veta att han ligger bredvid mig när jag somnar. Jag älskar att veta att han ligger bredvid mig när jag vaknar. Är han inte där, ja, då är det ju uppenbarligen något som fattas..

Ska strax åka till soc. börjar bli lite nervös faktiskt. Hujedamig. Men men.
Tänkte gå på stan en sväng och fixa lite julklappar. Sen en present till Martin.

Uppdaterar nog senare.

Ajöken möken!

--

update:

Har varit på soc. nu. Det gick väl .. helt okey. Ungefär såsom jag räknade med att det skulle gå. Det lät inte alltför lovande, men vi får väl se hur det blir.
Ringde och fixade en läkartid också, får komma dit 16e. Vojne, vojne.

Hittade present till Martin, hoppas han blir glad!
Däremot hittade jag inga julklappar, jag är ju fan totalt jävla pank. Gahh.

Nu ska jag loda vidare. Börja med maten snart.

Tröööhööött....

Inga kommentarer: