söndag 21 december 2008


Idag är det fjärde advent. Tänk vad tiden går snabbt!
Känns så nyligt jag tog studenten. Eller hey! Snarare när jag började ettan och LÄNGTADE efter studenten, "det är bara tre år, det går snabbt". Nu har det helt plötsligt gått ett HALVÅR sedan jag tog studenten. Sinnessjukt. Helt jävla sinnessjukt.
Undrar just hur snabbt de kommande tio åren kommer gå? Vill jag ens tänka på det?
Jag undrar vad som kommer hända, vem jag kommer vara, var jag kommer befinna mig om tio år. Det är en ganska skrämmande tanke faktiskt.
Är jag utbildad? Jobbar jag? Eller pluggar jag fortfarande? Var bor jag någonstans? Osv.

Nu ska jag inte tänka mer framåt än TRE DAGAR! TRE DAGAR!! Om TRE DAGAR är det julafton! Jag längtar! Åh vad jag längtar! Måste köpa Davids julklapp.. skall göras imorgon. Sen måste jag titta efter någon åt farsan också. Fan alltså.. två dagar innan julafton köper jag de sista julklapparna.. Oh well.

Börjar tänka på nyårsafton också. Vars ska jag vara då? Vad ska jag göra?
Har absolut inga planer alls, får se om jag stannar hemma och tråkar här. Eller tråkar, det brukar vara ganska mysigt faktiskt. Känner mig inte alls sugen på party om jag ska vara ärlig.
Lina och Patrik åker ju hem precis innan nyår så det blir inte att festa med dem iaf.
Petter skulle till Bredåker så det blir inte att vara med honom heller.

Äsch det löser sig!

Ajöken möken era fiskar

Inga kommentarer: