tisdag 16 december 2008

Fy vad nervös jag är! Imorgon ska jag till läkaren. Kvart över 8 ska jag vara där. Tidigt, tidigt..
Klockan är ju nu halv tre. Kommer inte få så mycket sömn alls. Men ska jag vara helt ärlig så börjar jag vänja mig. Tragiskt men sant. Får väl vila middag kanske eller nåt? I dunno.

Hoppas det går bra.. uschamig.

Var i Luleå idag med Patric! Han shoppade lös som en jävla bulldozer på H&M (ovanligt?) och jag var lite mera laid-back. Hittade dock en supersnygg t-shirt där också, på killavdelningen (of course!). Iggy Pop. Yeah. Vem kan dissa Iggy Pop? Nä, tänkte väl det.

Var hemma kring halv sex-sex. Sen dess har jag bara degat, såg Linas Kvällsbok. Den är helt okey faktiskt. Lite smårolig så där.

Nåväl. Bla bla.
Saknar Petter. Min baby :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Taaack raring! känns så skönt när folk peppar en =), och nej.. iggy pop kan ingen ignorera ; )