söndag 14 december 2008

Vips så har den helgen gått.
Har varit hos Petter sen torsdag natt och det har varit myyysigt! Jag som varit så ledsen över att det kändes som att vi inte umgåtts något på länge. Har bara varit, åka dit/han hit, sova sen åka hem liksom.
Men nu i helgen har vi verkligen bara varit tillsammans.
I fredags var det som planerat "fest".
Jag, Petter och Erica körde lite "förfest". Det serverades vin och kortspel, samt lite Dudesons. Sen kom Kotten och även Marina och Martin. Riktigt trevligt.
Softade till fem på morgonen, då Marina och Martins taxi kom. Sen gick jag och Petter o la oss kring halv sex-sex.
Gårdagen spenderade vi på soffan. Masade oss upp vid halv fyra-fyra, röjde undan och beställde pizza. Sedan såg vi Heja Björn tills Beck började, då vi planterade oss i sängen och tittade på det och Jurtjyrkogården (jo! den stavas så). Somnade kring tre. Hur skön dag som helst!

Gick hem idag kring två-tre. Käkade goood mat, duschade och nu sitter jag här och softar.

Imorgon blir det Luleå med Patric! Sedan på tisdag är det ja, vad är det då? Jo, jag ska till läkaren. Hujedamig. Sedan på fredag till tandläkaren. Sen är det jul! Shit vad tiden har gått fort! Nyss var vi i Turkiet!
.. snart fyller jag 20 också! Glöm inte, skriv ner det i era kalendrar: 17:e januari- Lino 20 år!! Hihi.

Nu ska jag dricka kaffe och surfa på.

Synes! Adjö!

1 kommentar:

Emma, Katinka och Enya sa...

japp!! julgranen lyser upp hos mamma och pappa :) shit!! 20 år!!! :O vilken gammal kärring!! ;)Vi borde ses nån dag!!