söndag 28 december 2008

fest i fredags! riktigt trevligt. roligt att träffa lina och patrik. det var så längesen! roligt att träffa patric också så klart, men han träffar jag ju lite oftare. he.
vi snackade, drack alkohol och lyssnade på musik! egentligen var det väl ingen fest, mer umgänge bara. involverat med alkohol då. fast allt blir så mycket trevligare med alkohol, om det serveras i rätt mängd och under rätt omständigheter då givetvis.
i fredags var det alldeles lagom! (tyckte jag i alla fall). det blev inte alltför sent heller. kring elva började jag knata till petter. lite lullig så där.

igår var jag bakis med stort b. kom mig inte upp ur sängen först kring fem-tiden. haha. fyfan. vi beställde pizza nästan direkt.
blev en riktigt mysig softardag. vi såg film och petter spelade (helt värdelöst spel om ni frågar mig).
låg sen i sängen och såg två avsnitt av beck och sen lite jönssonligan.

drömde massa konstigt i natt, jag har varit i new york och hos marina! haha. riktigt sjuka drömmar, men i new york var det häftigt. bara känslan. visserligen hade vi inte kommit längre än till flygplatsen men ändå!

.. imorn ska jag och baby till luleå. han skulle leta nåt fjossigt spel till sin nya älskarinna- plyastation 2. haha. fyfan. jag hatar spel och särskilt spelbutiker. jag får väl gå på h&m då eller nåt, ge igen lite. hehe.

nu hade jag inget mer att säga. tror jag. kommer väl säkert ett (eller tio) inlägg till innan kvällen är slut.

ajöken möken!

Inga kommentarer: