söndag 16 november 2008

Söndag idag.
Vad har jag gjort i helgen? Jaa, egentligen inte mer än att umgås med Petter. Det är inte fy skam vill jag lova! Min söta lilla gurka!

Vaknade alldeles för sent för vårt eget bästa idag, kring två. Vi gick dock inte upp först kring tre så det var ju ännu värre det.
Petter spelar wow och jag sitter här och degar. Sjukt tråkigt.. Bara skit på tv och datorn är jag less för längesen.

Uppdatera bloggen känns inte så nödvändigt egentligen med tanke på att jag inte har något intressant eller roligt att berätta för er (eller du) som läser.

Nåja. Jag ska nog komma på något fräsigt att göra.
Imorgon ska jag ringa soc. och arbetsförmedlingen. Ev. skjutsa farsan och Hannes till Sunderbyn. Får se hur det blir med det.

Nu väntar jag på att Petter ska sluta spela det där jävla wow och sen ska jag tvinga in honom i duschen och sen ska vi knata hem till mig. Förhoppningsvis finns det pizza kvar till oss. Jag är sjukt hungrig.