måndag 17 november 2008

Har precis kommit hem från Petter, eller precis och precis. Det var väl ett par timmar sen. Hehe.

Fan vad lack jag var på morsan igår. Hon lovade att hon skulle hämta oss, men ringde sen och sa att bilen var helt genomfrusen och att hon inte kunde. Så säger jag "ja, men låt den vara i ett tag till. Det är ingen brådska". Nää, då skulle hon gå och sova (klockan var åtta). Så jävla irriterande, hade det varit David så hade hon minsann hämtat honom, men så fort jag ber om en tjänst så är det bara "NEEJ". Visst, hon skjutsade dit mig, men det var för att de ändå skulle och handla. Annars tror jag inte de hade orkat göra det. Så jävla irriterande.

Jag och Petter har seriöst börjat prata om att åka till Stockholm efter jul. Det vore så jäkla mysigt. Bara han och jag. Visserligen skulle vi bo hos min moster, men det gör inte så mycket. Jag trivs där och jag tror absolut att Petter också skulle göra det. Jag har inga som helst tvivel om att han inte skulle komma överens med min moster.
Vi tittade också på resor utomlands igår, vi båda blev väldigt sugna på att ta en tripp över till London. När vi lika är i Stockholm liksom. En resa tur och retur till London från Stockholm gick på drygt 700 spänn. Det var inte alls dyrt, dock kostar det att bo på hotell och sånt också. Men det är ju en option i alla fall. Vore rikigt roligt att uppleva London! En dröm faktiskt.

Imorgon ska jag gå till Arbetsförmedlingen och lämna in mina papper om den där ersättningen jag får från Försäkringskassan. Sista gången jag behöver göra det ;-) Woho.

Nu ska jag dricka kaffe.

Hejs!

Inga kommentarer: